Transportul produselor ENERGOTEC
Livrarea generatoarelor de curent sau a produselor achiziționate se va face oriunde în Romania.
Marfa comandată este livrată intre 24h și 72h, în funcție de locația dumneavoastră și de momentul în care s-a făcut confirmarea către un operator ENERGOTEC.
Durata efectuării transportului poate fi influențată de factori externi sau de firma de curierat (blocaj în trafic, accidente rutiere, condiții meteo nefavorabile etc). În cazul în care intervin astfel de factori, urmează să fiți contactat de urgență de către un operator ENERGOTEC.
Prețul livrării este suportat de către client. Curieratul este asigurat de unul dintre colaboratorii noștri sau de către agenții proprii.
Returul produselor
Puteți solicita returul de produse ENERGOTEC în următoarele situații:
✓ Produsul nu este conform cu specificațiile de pe pagina noastră de internet
Daca produsul comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile din oferta noastră, puteți solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veți plăti diferența, respectiv daca valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțiala până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de ENERGOTEC.
✓ Produsul este nefuncțional în primele 24 de ore de la recepție sau coletul prezinta deteriorări
Dacă produsul primit este nefuncțional în primele 24 de ore de la recepția acestuia, puteți solicita înlocuirea acestuia cu un produs nou. Dacă doriți înlocuirea produsului comandat care este funcțional cu un alt produs ENERGOTEC, costul livrării va fi suportat de către client. Dacă doriți returnarea produsului comandat care este funcțional, costul returnării va fi suportat de către client.
✓ Produse ENERGOTEC ce au fost livrate greșit
Daca ați primit alt produs decât cel pentru care ați depus comanda, vă rugăm să sesizați eroarea produsă cât mai curând pentru ca ENERGOTEC să înlocuiască produsul trimis greșit cu cel corect. Toate costurile de retur și transport al produsului corect vor fi suportate de ENERGOTEC.
✓ Produse defecte in perioada de garanție
Produsele care prezintă defecte în perioada de garanție vor fi prezentate într-un centru de service al producătorului dacă a fost emis pentru ele un Certificat de Garanție din partea producătorului.